RETUR OCH REKLAMATION

RETURPOLICY

Du kan returnera din beställning inom 7 dagar mot uppvisande av kvitto efter det att du hämtat ut ditt paket, förutsatt att produkten är i originalskick och har alla etiketter kvar. Varan måste vara i perfekt skick, den får inte ha använts eller ändrats på något sätt. Vi förbehåller oss rätten att neka eventuella returer som inte godkänns i vår kvalitetskontroll. När du utnyttjar ångerrätten står du som kund för att frakta tillbaka varan dit den hämtades. Himalayan Wool är inte ansvarig för eventuella transportskador vid returförsändelse, skicka därför retur väl emballerat om varan måste skickas.

REKLAMATIONER

Kontakta Himalayan Wool omgående på info@himalayanwool.se och bifoga tydliga bilder på den felaktiga varan.

TRANSPORTSKADOR

Viktigt: Var noga med att kontrollera varorna för eventuella skador när du tar emot leveransen, alt när du hämtar din vara på vårt lager. För att varor med synliga, yttre transportskador ska kunna reklameras, måste skadorna ha noterats på din fraktsedel ifrån fraktbolaget i samband med kvittens. Be chaufför alternativt personal på lagret att notera skadan och signera.

Vid alla transportskador, kontakta info@himalayanwool.se snarast. Bifoga i mail, tydliga bilder på skadan samt på eventuellt skadat emballage och uppge i mailet ditt ordernummer. För att vi ska kunna reklamera skadan gentemot vår transportör behöver vi anmäla transportskadan till denne inom 1-3 dagar. Varor måste därför ha synats innan de tas från lagret.. Fraktskador kan inte anmälas vid egentransport.